Word lid!

Wanneer je lid wil worden bij onze vereniging, gaat dat als volgt:

• Je neemt contact op met ons om een paar keer te komen kijken, dit kan via het contactformulier op deze website, maar ook door een keer mee te gaan met een vriendje of vriendinnetje.
  • Als je 3 keer bent wezen kijken en het lijkt je leuk om lid te worden vul je het inschrijfformulier in en levert dit in bij de leiding van je speltak.
  • Vul eventueel het machtigingsformulier in voor automatische incasso of maak de contributie over. Schrijf je je in na 1 februari, dan is de contributie de helft van de normale hoogte.
  • Vanwege nieuwe richtlijnen vanuit Scouting Nederland willen we je vragen om het huishoudelijk reglement van Scouting Nederland door te nemen voor wat betreft de regels omtrent lidmaatschap.